1 februari 2008

070201

Det ar varmt pa internetcafeet i Carongallerian. Fyller man overvaningen i en liten tobaks&tidningsaffar med datorer tenderar det att bli sa.
Jag klagar inte, bara konstaterar. Salange det inte ar lika varmt som pa Saloon innan airconditionen installerades ar jag ganska nojd.

Igar smalte min choklad nar jag satt har.

Jag vet att jag tjatar mycket om sno just nu, men det ar frustrerande. Bade att snon som ar inte ar sa varst rolig, och att jag har blivit sa bortskamd. Satt i Deux Lacs-liften innan och tankte aka upp till Portette, men insag pa transportstrackan dit att jag inte sag sarskilt mycket.
Alltsa akte jag hem istallet.
Hade jag varit en vanlig veckonisse hade jag aldrig gjort sa... men nu kanner jag att jag har rad att vanta. Det finns ju annat att gora i Val Tho an att aka skidor. Kolla pa filmer man redan sett, sla ihjal en timme eller tva framfor datorn, driva runt i gallerian och titta i skyltfonster, dricka varm choklad pa Tango. Jag ar inte sysslolos. Bara rastlos.

Igarkvall forsokte jag forklara de svenska extrabokstaverna for Nico. Det gick.. sadar. Nu finns ju inte dom pa tangentbordet har heller sa det ar ratt besvarligt att skriva om det ocksa. Sesam, vi har funnit Dagens I-lands!

Manga bokningar idag med.. karman har hunnit ikapp mej for att jag forsokte ta ledigt en onsdag. Det lar jag inte fa fler ganger.

Inga kommentarer: