18 september 2005

Forna Favoriter


Kom på att jag ska skriva upp vad som var mina favoriter för ett år sedan. Haha, jag tror att jag minns iallafall. Här är föressten en bild på skateboarden jag hade då.

Favoritlåtar:
  • Wind Of Change - Scorpions
  • Vertigo - American Hi-Fi
  • Circle Of Life - Elton John
  • Nightswimming - R.E.M
  • Everywhere - Michelle Branch
Favoritkläder:
  • Mina skejtskor jag hade då (Circa Ma402)
  • Ljusblåa jeansen
  • Sahara Hotnights-tröjan
Haha, speciellt musiken har ändrats, men det gör den ju hela tiden iofs. Men American Hi-Fi, jag har inte lyssnat på dom sen innan jul någon gång. Inte R.E.M heller föressten. Men så är det ju, vissa låtar lyssnar man sönder, iallafall jag, och sen kan jag inte med dom på lång tid, men sen när jag lyssnar på dom igen är dom nästan ännu bättre, för då minns jag saker som hände ungefär då jag gillade låten förra gången.

Snart kan jag nog lyssna på Kent ordentligt också, och Hives.Fan att jag slet ut Hives, dom är egentligen knasigt bra. Men tröttnar jag så är det bara så.

Och min bräda. Det var den gula Shorty'sen med Venturetruckar och Spitfirehjul. Allt det ligger nerpackat i en låda med utslitna skejtgrejer nu. Utom brädan, den sitter på väggen.

Inga kommentarer: