17 september 2005

Ujuj, jag är så seg i huvet idag.

Lite lärdomar:
  • Thaiboxning equals träningsvärk
  • Thaiboxning equals blåsor på stortårna
  • Thaiboxning equals kul.
  • Sitt inte vid msn hela natten, då blir du trött och heffig när du vaknar.
Men jag piggar upp mej. Jag ska ju till Ullared ikväll.
Det är kul.
Imorgon ska jag skejta, sista dagen innan hallen börjar rivas ner. Det är en fruktansvärt deprimerande tanke. Nu kommer snart den årstiden när skejthallen behövs som mest, och då kommer den inte att finnas kvar. Men dom kanske har hittat en ny lokal, kanske, jag hoppas på det. För tanken på att skejta Kronan.garaget, och Konsums parkeringstak är minst sagt deprimerande. Speciellt sen dom bytte golvet uppe på Konsums. Fullkomligt hopplöst och oskejtbart. Dessutom deprimerande becksvart och fruktansvärt fult.

Idag måste jag räkna matte. Det är en fruktansvärt deprimerande tanke.
Men vill man ha vg i Matte B är det bara att plugga.
Och det vill jag. Men det hjälper lite att gnälla av sej, haha.

Usch, dethär blev en väldigt tråkig blogg-post, men jag är inte rolig alltid.

Tjing!

Inga kommentarer: