19 september 2005

This Is Skateboarding

Grymt bra skejtfilm.

Några kuligheter angående Emerica - This Is Skateboarding:
  • Tosh Townend har sjukt stora fötter. Skostorlek 50 eller vad?
  • Spanky har samma låt i sin part som Vanessa Torres har i Elementality.
  • Det är en väldigt bra film
Orka kolla på Idol, nej, jag sitter vid datan och låssas att jag har ett liv istället. Det är utmärkt. Lyssnar på the Killers och låssas att jag har ett liv. Men det kanske jag har, jo det har jag.
Jag har ett liv, och jag lever det på mitt alldeles egna sätt. Jag kanske studsar/klampar runt i för stora skor med hål i, men det är för att jag gillar det. Jag gillar att rulla runt i gräset när solen skiner och det är håltimma. Om inte annat för att koppla bort nervositet, eller hur? Jag gillar att åka skateboard, inte för att bli bra på det utan för att det är frihet.

Oj, nu kom jag på en sak.. Kronans och Konsums personal hatar mej nog. För i tidningen idag står det att vi kommer skejta i parkeringshusen om det inte blir nån ny skejthall. Det är sant, men jag sa faktiskt viktigare saker till HN-snubben än det.

Pff...

Inga kommentarer: