14 oktober 2007

Att hitta en parkeringsplats?

Precis just nu känner jag mej ganska kass. På allt. Jobbet, livet, universum och så vidare. I ofas, orolig, oduglig, lipig och ja...

Ingen bra känsla.
Berg-och-dalbanan är i full gång igen. Även om allt står stilla händer allting för fort. Jag hänger inte med mej själv eller omgivningen.

Lina är en av de klokaste människorna jag vet.
En av de mest levande.
Jag är glad att jag känner henne.

Jag är en av de mer korkade, för jag gör onödiga saker och har svårt att stänga dörrar för gott, jag far runt i min lilla bubbla precis utom verkligt räckhåll för allt och alla. Jag letar efter en plats som kanske inte finns, Humlan vill ha någonstans att landa. Parkera en stund.

Jag vill så djävla mycket förstår ni.
För mycket, vid vissa tillfällen.
Så mycket att jag blir stående med vidöppna ögon, totalt oföretagssam, grubblandes, omtöcknad av jag vet inte vad. Jag förstår ingenting. Ingenting, någonsin.

And I guess I'm a pain in the worlds ass too..

Inga kommentarer: