25 november 2005

Idol

Sibel åkte ut. Men idag spelade det ingen roll vem som åkte ut egentligen, för dom tre som var kvar var så jäkla bra allihop. Intressant egentligen, ända sen finalerna började har det vart skit samma vem som har åkt, för det har alltid varit någon som gjort uppenbart sämre framträdande än resten, men idag var alla verkligen bra. Okej, Agnes var bäst, men det var jämnt.

Men det kanske är jag som är muko-skadad, vad vet jag, men jag tyckte inte att det spelade någon roll, för alla tre har utvecklats sjukt mycket. och det är det viktiga, ur min synvinkel.

Dammit, jag vill också sjunga rock.
Men jag är en fegis.
En riktigt jävla fegis.

1 kommentar:

Johanna sa...

Du är inte feg Hedda. Aldrig i mitt liv skulle jag kunna kalla dig för feg. Du är en av de coolaste människorna jag vet. You rock!