28 november 2005

Måndag, ljuva måndag

Jag har iallafall gjort dendär eländiga svenskaläxan som skulle varit klar för två veckor sedan. Och på kulturhistorian tittade vi på Quest for the Holy Grail eller vad den heter, montypythonfilmen. Haha, din mor är en hamster och din fader luktar fläderbär!

Köttfärssås och spagetti till lunch är inte helt fel det heller.

Nu ska jag nog kolla igenom min sångläxa ett par gånger till, den är svår som attans. I Dreamed A Dream, ur Les Miserables. Egentligen kan jag inte sjunga så högt, men jag gör det ändå. Haha, det var mystiskt.

Ha det fnit.

1 kommentar:

Johanna sa...

Skolans köttfärsås smakade faktiskt helt acceptabelt idag. Fast ris a´la malta ska inte smaka både salt och socker. Kocken måste ha tappat saltkaret i gröten i fredags. Ang. om elgitarren heter Elis eller inte så beror det nog på. Kärt barn har många namn.