20 november 2005

Kallt värre.

Idag har jag, ja, vad har jag gjort egentligen?

Vaknade av väckarklockan vid åttatiden. fast jag orkade inte gå upp föränn kvart i nio. Åt mackor till frukost och klädde på mej, och sen knallade jag ner till replokalen. Bara jag och Mimmi idag, Johanna hade vart på nått släktkalas till typ tre inatt, så hon hade förvarnat mej om att hon inte skulle orka upp. Så idag spelade jag elgitarr. Det lät lite tunnt utan basen, men vi satte nästan hela Hot Night Crash. Introt lät riktigt bra faktiskt. Fast jag sjunger lite mesigt än så länge, men jag är faktiskt inte van att sjunga rocklåtar.

Joel satt utanför när vi pausade en stund, och han tyckte att det lät rätt bra. Om men dessutom tänker på att vi repat fem gånger bara, så är det inte illa alls. Huka er, rockvarelser, Flying Dandruffs ska ta över världen, haha!

Sen grävde jag ner mej i sängen och läste Harry Potter och Halvblodsprinsen, den är faktiskt ganska läskig. Och väldigt bra.

  • Skateskor + stuprörsjeans ser rätt kul ut. Inte fult, men kul.
  • Det är kallt ute, och mörkt.
  • Min bas väger jävulskt mycket. Verkligen.

Dagens låt: Hot Night Crash - Sahara Hotnights

Inga kommentarer: