23 november 2005

Ursäkta


Ursäkta min lilla utbrott över bristen på skatehallar innan. Men jag tycker att det var befogat. Kanske är det såhär livet ska vara, i en småstad i ett litet land långt borta. Men jag avskyr ändå känslan av maktlöshet. Jag har inte skrikit än, men det är mest för att jag inte vet hur högt jag måste skrika för att slipsgubbarna ska höra mej.

Det kommer nog. Förr eller senare. Och jag hoppas verkligen att vintern -05 är den enda vintern i mitt liv utan skatehall.

Avdelningen för jätteslemmigt:
http://www.svensktnaringsliv.se/ung/

Urk, jag blir illamående av alla TM.

Jag är inte, och kommer förhoppningsvis aldrig bli, ett varumärke.


Mys-Musique:
  • Hard Candy - Counting Crows
  • Coney Island - Death Cab For Cutie
  • Hello Sunshine - Super Furry Animals
  • Night Drive - Jimmy Eat World
  • Everything Will Be Alright - Killers
  • The Wind - Cat Stevens
  • Forever Young - Bob Dylan
  • Tequila Sunrise - Eagles
  • Move On - Jet
  • Sing To Me - Lisa Miskovsky
  • Comforting Sounds - Mew
  • Silver & Cold - A Fire Inside

Gudars skymning, jag har ett enormt behov av att göra listor med musik va? Jaja, alla har vi våra defekter. Apropå det, kolla in defekt.se, mycket trevlig sida.

Näe, nu måste jag fortsätta med tråkighetspillret, kulturhistorian, you name it.

Inga kommentarer: