18 november 2005

Länge sen nu.

Det har gått en månad och fem dagar sen jag skrev här sist. Och jävlarimej, det har hänt endel. Min dröm om ett band tillexempel, är ingen dröm längre. Det är en verklighet. Och det tycker jag om! The Flying Dandruffs, och vi är kanske inte så värst bra, men vi har jäkligt kul. Och det mår virriga vinterkalla Humlor mycket bra av.

Lineupen är följande:
Hedda - Bas, leadsång (tillsvidare)
Johanna - Gitarr
Mimmi - Trummor

"Du får inte stoppa trumpinnar i näsan Mimmi!"
"Jag är rädd för PA:t. Tänk om det sprängs"

Jag gör mina egna små framsteg här i livet. Tillexempel har jag kommit på att min scenskräck till viss del är att jag är rädd för att vara stolt över det jag gör. Ojoj, jag är väldigt komplicerad jag. Och jag har fyllt år. Och köpt min alldeles egna Telecaster. Ska lägga in en bild så fort jag har tid. Den är så fin!

Imorgon är det Öppet Hus på skolan, vi ska spela lite, sjunga lite och i största allmänhet marknadsföra estetprogrammet. Som om det nu skulle behövas. Det är väl ett av de populäraste programmen vad jag vet. Men ändå.

Kvar i Idol: Sebastian, Jens, Agnes och Sibel. Inte för att jag egentligen orkar bry mej men det är ändå "viktigt". Jens åker ut ikväll om inte en viss hemsida gör nytta, eller vad man nu ska kalla det. http://www.raddajens.org

Tjingeling.

Inga kommentarer: