24 november 2005

Ungefär som vanligt

Nu ska jag vara listmaniker igen. Tänkte göra en ack så klassisk Pro-Con-lista. Det är åtminstone nytt för mej. Listor som inte bara handlar om musik alltså. Here we go Alabama!

+ Uppiggande
  • Varm choklad, speciellt när man har ont i halsen
  • Thrice, har du inte hört In Your Hands måste du ladda ner den
  • Aftonbladets krönikör Ronnie Sandahl, han skriver bra.
  • Giftorm, sveriges skateboardtidning
  • Estetiska programmet
- Nerpiggande
  • Svenskt Näringsliv
  • Kulturhistoria-arbetet som jag nästan är klar med
  • Jo-Anna Says, jag har bara tröttnat
  • Sliskiga skvallertidningar
  • Vädret just här och nu
Åh, var stolt över mej! Okej, okej, jag var tvungen att stoppa in lite om Thrice men hittills idag har jag bara prackat på världen en bra låt, det är nog nytt rekord. Ursäkta, men nu måste jag gå och snyta mej, min förkylning har överrumplingstendenser. *Snörvel*

Inga kommentarer: