16 december 2005

Addiction

Saker jag är beroende av:
  • Musik
  • Min bräda
  • Mina gamla Converse
  • Alla skivor med Sahara Hotnights och Jimmy Eat World
  • Mjölk
  • Fantasyböcker
  • Giftorm
  • Livet


Isch, varför kan musik vara så bra? Har du inte hört Only The Fakes Survive med Sahara Hotnights, då har du verkligen missat nåt. V e r k l i g e n !
Idag har jag bara två lektioner, matte och engelska, och det har snöat lite, hoppas att det ligger kvar, det vore synd om det vart slask. Jag känner verkligen för att kasta snöbollar. Hmm, Emil och Tobbe ligger nog lite risigt till iallafall ur Idas synvinkel. Haha. Min med, tror jag. Näe, jag måste gå och kolla temperaturen..

Minus två, alltså, det ligger kvar. Grejt!

Länkryck Ett: www.saharahotnights.com
Länkryck Två: www.jimmyeatworld.com

Inga kommentarer: