29 december 2005

Så kom den då...

...den efterlängtade snön.

Jag, Lovisa och Johanna hade snöbollskrig istället för att repa, det var roligt. Man måste leka. Jag måste leka, annars dör jag.
Jag hatar nyår. Nyår är överhajpat och dumt. Iallafall om man är jag. Om man är jag, och inte vet vad man vill göra, och inte vill veta vad alla andra ska göra. Jag vill gå i ide. Ta med mej massa godis, musik, mat, instrument, bra böcker och filmer och bara skita i nyår.

Har man låga förväntningar kan man inte bli besviken. Det är alltid något.

Fan, jag borde snacka istället för att skriva. Är jag socialt inkompetent?
Nej, det tror jag egentligen inte. Jag är mer.. hmm.. vad ska man kalla det? Jag är väl mer socialt konflikträdd, men inte så att jag är rädd för att hamna i bråk, jag är rädd för att vara ensam. Men det leder ju till att jag blir mer ensam. Fuckit. Jag gräver ner mej nu. Ses efter nyår, om jag inte lämnar planeten.

Inga kommentarer: