6 december 2005

Utvecklingssamtal och rep

Jag läste Harry Potter & the Order of the Phoenix igår. Tills klockan ett på natten, sen kunde jag inte sova. Jag tycker att det är hemskt, att Sirius dör. Ska Harry förlora alla som han tycker om?

Så idag har jag varit väldigt trött och seg, eftersom jag inte sov så värst mycket. Jag vaknade inte till ordentligt föränn skolan slutat och jag cyklade upp till Willys för att köpa kanelgifflar. Man kan inte repa på tom mage, det ofunkar komplett. Fast gifflarna går åt rätt fort när man är fyra som delar. Och Hot Night Crash gick så jävla bra, helt übergrymt bra. Dumma Vimsen, varför ska du åka till Argentina? Jag kommer sakna dej. Och vi har ingen trummis på fem veckor, ynkepynk!

Men men, jag måste hitt på en julklapp till dej också.

Utvecklingssamtalet var helt okej det med, Glimman är en lustig liten filur. Och jag blev jättestolt över omdömet från Mukon. Då är det inte bara jag som tycker att jag är jätteduktig. Eller, alltså, jag vet ju att jag utvecklas och så, men det kändes lite bra att få ett omdöme också, för det är ju lite läskigt med betyg i musikämnena,eftersom att jag inte bryr mej om betygen i dom så länge jag känner att jag kommer framåt.

Okej, idag gick det trögt på sången men det var nog mest för att jag var så jäkla sömnig.

Jag kanske upprepar mej nu men Flying Dandruffs är bäst!

Inga kommentarer: