2 december 2005

December

Ja, nu är det december. Inte för att det är någon egentlig skillnad mot november, mer än att mina morgonrutiner blir helt uppånervända för att jag kollar på julkalendern och äter frukost kvart över sju, istället för att äta frukost fem i sju. Håhåjaja, dagens I-landsproblem var det ja...

Vi har en väääldigt långsökt låt på mukon.

Ikväll är det Idolfinal, Sebastian har ju helt klart den musikstilen som jag gillar mer, men Agnes har utvecklats mer än Sebastian, så jag hejar faktiskt på henne. Plus att alla tror att Sebastian kommer att vinna, och det vore kul om det inte vart så. Och samtidigt är det säsongens första störtlopp, gaah, så jag får zappa lite tror jag. Måste ju se hur det går för Anja, om hon kör ur eller inte. Hoppas inte.

Dagens Film: Nyckeln Till Frihet (Shawshank Redemption) på ettan efter störtloppssändningen. Grymt bra film, bör ses. Sen att boken av Stephen King är ännu lite bättre är en bisak.

Inga kommentarer: