7 december 2005

Ich Bin Eine Bokmahl

Jag fryser.

Men jag var ute och skejtade med Anton och Jonas innan så jag får skylla mej själv. Det är ju kallt ute, det vet jag om. Eller ute och ute, Konsums parkering. (Falkenbergs Kommuns idé om vad en skatehall är.) Jag satte 50-50 på den marknära poolcopingen flera gånger. Haha, marknära polcoping, alltså en trottoarkantshög curb med lutande kanter. Som en jättekrympt box.

Nu ska jag nog snart titta på Scrubs, och sen ska jag spela lite gitarr.. jag kan inte min gitarrläxa ordentligt. Vad händer mer då? Ingen aning egentligen. Jag ska titta på Sporten på svt vid tio, som jag alltid gör och sen fastnar jag förmodligen i Harry Potter & the Half-blood Prince en alldeles för lång stund.

Haha, jag läser mycket, men jag är rätt kräsen med vad jag läser. Fantasy, sci-fi, ungdomsböcker som har trevliga tjejkaraktärer (inga mesar alltså), böcker som utspelar sej förr i tiden och allt som är relaterat till skateboard. Och ännu mer. Men jag kan inte skriva precis allt om mej, då kan den som läser få ett intryck av att den vet allt om mej. Och det är väl ändå inte meningen?

Dagens lista, böcker alla borde ha läst:
  • Liftarens Guide Till Galaxen (min bibel)
  • Allt av David & Leigh Eddings
  • No Logo
  • Pizza med Svamp & Ost
  • Sagan om Ringen-trilogin
  • Begynnelsen, av Sven Nordqvist
  • Stiftelsetrilogin
  • Harry Potter, allihop
  • Narniaböckerna
  • Monsterräddning
  • Korkade Vita Män
  • En Blomma I Afrikas Öken
  • Inte Som Andra Döttrar
  • Alla Pettson & Findus-böckerna
Det var alla jag kom på just nu, men det finns förmodligen en hel hög till. Stryk förmodligen, det finns en hel hög till. Jag kan bara inte komma på vilka. Du vet säkert nån. Men nu ska jag lösgöra mej från datorn. Tjipp och Häj.

Inga kommentarer: