27 september 2006

Hedda v.1.1

Jag vet inte om jag hakar upp mej på saker och ting eller vad det är, men jag sitter verkligen fast just nu. Jag begränsar nog mej själv och mitt liv, och då känner jag mej änu mer begränsad.. och så vidare.

Man skulle försöka flyga en smula.

Inte så att jag ska hoppa ner för något högt eller något annad dumt och destruktivt, men testa lite gränser. Inte som de gränserna jag testar nu. Hur omotiverad och oengagerad jag kan vara utan att tappa betygen, typ.
Men vadfan ska man göra om man spelar bas på Summer of '69? Snacka om en låt med nollkommanoll basgångar.

Jag vill kunna skriva låtar som ger kalla kårar.
Jag vill kunna säja saker som får folk att fatta vad jag verkligen menar.
Jag vill våga säja saker som jag aldrig säjer.
Uppgradera mej.

Inga kommentarer: