13 september 2006

Samma gamla mörkermän...

...ingen slump att jag och Alex tillsammans med tre andra hamnade i gruppen som ska ta reda på mer om "Nya" Moderaterna. Jag som bara är argvänster, allmänt rödgrön och emot nästan alla former av kapitalism, och han som har hela huvudet fullt av konspirationsteorier angående 9/11.

Jaja, jag ser det som att gå bakom fiendens linjer, litegrann. Och Heden hamnade i Vänsterpartiet, jag tror att Glimman har planerat grupperna ganska väl.

Jag är hungrig. Vad är det för mat?
Och projektplanen, den tar jag ikväll, eller nåt, idag vill jag skejta. Så länge solen skiner och det är varmt får jag passa på. Mer positivt; mina skivor från CDON kommer nog idag, och det ser jag fram emot. Lite halvt smärtsamt att bli av med niohundra spänn, men cd-skivor är en underbar uppfinning.

Strömming och spenatsås?
Då går jag i tillfällig exil.

Inga kommentarer: