29 januari 2006

A Fork Stuck In The Road

Rubrik helt utan mening, borde kanske påpeka det. Och för den som eventuellt inte vet det är det den andra frasen i den bästa låten Green Day någosin gjort, Good Riddance.

Jag är sjukt trött, dethär kommer bara bli en massa osynkroniserat svammel, men sånt får man ta. Jag var på bröllop igår, kusin gifte sej. Det var trevligt. Jag är trött. Jag somnade halv tre. Idag har jag försökt plugga matte, men min hjärna hängde inte med i andragradsfunktionerna, och inte resten av mej heller, så jag struntar i det, jag får ta det en annan dag, eller nåt.

Det känns som om denhär dagen är i behov av en lista av någon lustig anledning, så here it comes, feelgood-filmer i oerhörd oordning:
  • 10 Orsaker Att Hata Dej
  • Notting Hill
  • Skruva Den Som Beckham
  • Engelsmannen Som Gick Upp För En Kulle...
  • Pirates Of The Caribbean
  • Och det mesta med Hugh Grant och liknande...
Äuööh. Och Tove, om du läser dethär; Jag vill ha tillbaka Tio Orsaker nu. Eller jag kanske knatar förbi dej, eller nåt. När jag inte är trött längre.

Inga kommentarer: