6 maj 2007

Fullpackat

Jag har tappat perspektivet en smula. Kortvecka + mycket jobbande har gjort att jag delvis tror att det är fredag eftermiddag alternativt onsdag.
Heja, liksom.

Jag har inte så mycket att säja förtillfället heller. Försöker låta bli att stressa upp mej över allt som ska göras och så vidare.
  • Imorgon: Inspelning på ljudtekniken, prov i nutida konst, klipptid klockan tre och sedan övningsköra. Kolla på Anna Pihl, om jag hinner.
  • Tisdag: Gitarrlektion, den sista innan uppspelningen. Sceniska, också sista innan uppspelningen, körlektion, mer inspelning och enligt ryktet studentfest på kvällen. Fast det är nog ett falskrykte, för det har inte vart några lappar om det eller så.
  • Onsdag: Nån lektion i arbetsmiljö&säkerhet, om el och sånt och efter det ensembleuppspelning som man nog borde repa lite mer innan. Kolla på Grey's Anatomy, om jag hinner.
  • Torsdag: Arko, med ett ton uppgifter som jag inte gjort klart än och projektarbetesredovisning för tvåorna (jag vill dö!).
  • Fredag: Nån "allmän studentinfo" och direkt efteråt uppspelning med gitarrensemblen.
  • Lördag: Jobba = andningspaus, tack och lov.
  • Söndag: Rigga scen till sceniska, samt repa järnet.
  • Måndag: Genrep hela dagen, sedan föreställning för allmänheten på kvällen.
  • Tisdag: Föreställningar, två på dagen och en på kvällen.
  • Onsdag: En till föreställning, sedan andas ut och rigga ner.
  • Torsdag: Jobba.
  • Fredag: Jobba.
  • Lördag: Sova, slappa, inte öva/repa/bry sej alls.
Så om två veckor kan jag tänka fritt igen.. jippi..
Inte konstigt att jag känner mej lite sporadisk. Nu borde jag sätta mej och öva, igen, men det är så tjötigt. Det är mycket mycket roligare att spela om det inte är ett stort fult MÅSTE tvärs över alltihopa.
Men det är mitt eget fel, för hade jag inte jobbat nästan alla helgdagar hade jag hunnit öva lite i taget. Nu hinner jag inte det, så det är bara att bita ihop.

Adjö.

1 kommentar:

Berander sa...

Dagvill kallas ditt tillstånd. Detgår över, säger Dr B ;)