30 maj 2007

Youth is like diamonds in the sun, and diamonds are forever...

Dagens knasiga infall:

Jag kom just på att jag väldigt gärna skulle vilja sjunga Forever Young på skolavslutningen. Även om det är r-i-s-k-y-b-u-s-i-n-e-s-s, för den skulle kunna passa fint där. Frågan är om man kan övertala någon att kompa eller så, för alla har verkligen massor att göra, och ingen har någon energi.
Även jag.
Jag borde ha ägnat hela eftermiddagen åt mina återstående arko-uppgifter, men det går trögt, ack så trögt. Eller pluggat gemu, men det tar emot ännu mer. Fysautan, säjer jag bara. Visst är det trevligt att sluta en vecka innan ettorna och tvåorna, men det är ganska jobbigt att vara dränkt i plugg fram till sista veckan.

Och så var det ju en liten tramsig detalj till.
Jag vet inte om jag ens skulle våga.
Faktiskt.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, det hade varit jättefint om du ska sjunga den! Jag hade börjat lipa...

Berander sa...

Johanna: hon kan sjunga så folk gråter, och det är inte för att det skär sig...

H: "Jag vet inte ens om jag skulle våga."
Där bet du dig i stortån Heddious *ler*, för det finns ju bara ett sätt att ta reda på det, eller hur? ;)

På't bah!!!