20 maj 2007

www.to-scared-to-live-a-real-life.com

Jag ska skriva ett attans tal till svenskan imorgon och jag har knappt börjat. Jag har valt ämne, men mer än så är det inte.

Internet och blyga människor

Väldigt lätt att relatera till, för mej, alltså.
Självbiografiskt, för tusan.

Men jag ska prata om det i fem minuter.
Hjälp.
Det blir inte lätt.

Fast å andra sidan, det trodde jag inte att det var att stå i självserveringskassan på jobbet heller, men efter att ha tillbringat hela fredagen där utan att göra bort mej känns det som en kakbit.

Nä, inte jämföra jobb och skola, det går inte bra. Inte alls, faktiskt.
Hmm... att skriva om internet och blyga människor är ungefär som att skriva en förklaring till min telefonfobi. Det hänger ihop. Det med. Jisses.

1 kommentar:

Berander sa...

Äh, internet och blyga människor...

Behöver du hjälp?