11 maj 2007

Low Energy

Det är mycket nu. Mer än någonsin, faktiskt. Lyckligtvis har jag kunnat kryssa över några av alla måsten, även om några riktiga hemskingar fortfarande är ogjorda.
  • [ ] -Sceniska "Our 70's Show" [Stadsteatern 15-16/5, be there!]
  • [ ] -Nutida Konst, skriftlig inlämning senast 14/5
  • [x] -Nutida Konst, prov
  • [ ] -ArKo, Reklamjingel
  • [-] -ArKo, Poplåt [måste renskriva noterna.]
  • [ ] -ArKo, Visa med instrumental stämma
  • [ ] -ArKo, Teoriuppgift
  • [ ] -ArKo, Valfri uppgift
  • [ ] -Inså-uppspelning [My Immortal + Sons De Carrilhoes.]
  • [ ] -Ensemblekonsert, Sting-tema
  • [ ] -Nationellt Prov i Svenska B, Muntlig framställning
  • [ ] -Ljudteknik, slutarbete
  • [ ] -Ljudteknik, prov
  • [x] -Projektarbetsredovisning
  • [x] -Gitarrensemblekonsert
  • [ ] -Annat som jag glömt...
Jag säjer bara eeew.
Inte kul alls.
Skönt att jag jobbar imorgon, få tänka på något annat i tio timmar.
Jag är så trött på min klass nu att jag skulle vilja spy. Alla är så stressade, och de som är stressade och aggressiva i vanliga fall (no names here) blir tusen gånger värre nu. Jag vill bara spola fram klockan, eller byta till samhäll eller nåt.
Tackar mej själv big time för att jag ändå är som jag är. Tänk om jag vart världens bundis med dem allihop. Så jobbigt det hade varit att hata dem då. Det räcker med att jag är så trött på allt så jag blir tjurig mot Alex tillochmed. Han som är världens snällaste.
Jag vill inte vara arg och trött, men jag har ingen ork. Det spelar ingen roll att jag trycker i mej choklad hela tiden, det spelar ingen roll att jag försöker. Det går inte så bra.

Ibland är det inte fel att vara utkantsmänniska.

Inga kommentarer: