30 oktober 2006

Time slipping through my fingers...

Jag har fått en överdos på folk tror jag. Efter en vecka först i Stockholm och sen på jobbet är den sociala delen av min hjärna lika spänstig som en urvriden disktrasa. Så idag gör jag ingenting. Nästan.
Jag har plockat upp saker från golvet i mitt rum, för jag kom inte fram till elgitarren.
Jag har ätit makaroner, och druckit Oboj. (Inte samtidigt, det hade varit tämligen äckligt. Ketchup + choklad, burr!)
Jag har konstaterat att jag borde damma och dammsuga. Jag kanske gör det, troligen inte.
Jag har glott på en dataskärm.

Fast det är nog nödvändigt. Jag orkar inte vara social idag helt enkelt, men jag blir nog så illa tvungen, för min far vill ha med mej och bror på bio. Det är nu ingen större uppoffring och det är inte än. Jag hinner slappa några timmar till först. Och kanske kolla på Sjunde Himlen, bara för att befästa min position som extremt slö person?

Jag vill ha en röd luvtröja.
Och bara en gnutta mod.

Inga kommentarer: