19 november 2007

...and if it's a speciall occation, buy it @ Marks&Spencers

Tjejkväll i förrgår, Bruce, Håkan och Avril, choklad och cider.
Väldigt trött igår morse, vissa transportkomplikationer, ut till jobbet.
Dagen verkligen sniglade sej fram.
Från klockan tre gick den nästan baklänges, så sakta gick det.

Fast jag var trött ändå. Men det var nog sömnbrist, inte jobbtrötthet.

Jag och mamma kollade på Kalenderflickorna, fullkomligt underbar film!
"I never thought broccoli could be so intriguing!"

Sen somnade jag, fast jag tvingade mej själv att läsa GP först, bara för att säkert få lite prettopoäng. Drömde skumma grejer om först Liseberg (Balder gick sönder, asläskigt!) och sportloven i Duved. På något mystiskt sätt hade jag lärt mej att raila och hoppa riktigt snyggt, jag som aldrig provat ett par twintipskidor ens. Tur att det var en dröm.

Vaknade halv åtta, läste tidningen, somnade om och vaknade halv tolv. Helt emot mina principer, men jag antar att det var välbehövligt. Nu funderar jag på om jag ska ta och äta frukost också. Och göra av med pengar, för jag behöver en digitalkamera.

Måste ju fota all snön därnere, liksom.

Inga kommentarer: