23 november 2007

Hysteriskfredag

"Du är ju alldeles vild i ögonen!"

Nej, jag är inte vild, jag är bara beyond sönderstressad.
Jag hatar fredagar.

Det är ungefär allt jag har att säga om idag. Var konstant efter och vi började städa fem i sju. Herregud. Förhoppningsvis är det lugnare imorgon. Men jag tvivlar.
Lönehelg.
Mer behöver jag väl knappast säja?
Bara hoppas att det finns fler än jag som får lönen på måndag.

Men det kommer bli en bra helg.
Det ska bli en bra helg.
Sista helgen på Laxen ju, ja jisses, iallafall på ett bra tag.
Ibland börjar jag nästan undra.. är dom så beroende av mej som dom kan få det att låta..? Ja, jag ställer alltid upp, ja, jag försöker alltid vara flexibel.. men, det är jag inte ensam om väl? På sätt och vis är det väl trevligt om jag vore lite svårersättlig, men allvarligt talat så har jag svårt att tro det. Men damn vad jag kommer sakna detdär stället ändå.
Löjligt mycket.

Så nu sitter jag här och filar på min sista mixskiva (svåårt!) och tänker tillbaka litegrann. Jag glömde säja ordentligt hejdå till Jenny idag, vilket är synd, för hon är en rolig jäkel. Hon var nog den första därute som fick mej att fatta att jag inte var helt hopplös ändå. Det var häftigt, när jag faktiskt fattade att jag var bra på något som jag aldrig trodde att jag skulle kunna lära mej. Att jag ens hamnade där är rätt otroligt, jag som alltid sett mej som en ensamjobbare.
Det var bra.
En välbehövlig nystart.
Tänk om jag börjat jobba på Ge-Kås istället?!
Tänk om jag aldrig hade lärt känna Sofie, Emelie, Minelli, CC och alla dom andra?

Eeeeh, scary.

En sak är säker.

MmmBop är given. Precis som A Man From Argentina.
Och - säja vad ni vill - Älskade Ängel.

Godnatt.

Inga kommentarer: