27 februari 2006

Minusgrader

Sportlovet är för kort. Vissa människor (läs: jag) skulle behöva åtminstone två veckor till. Förste en extravecka som även den kunde spenderas i fjällen, och sen en vecka efter den för att vila upp trötta knän och ben. Jag vill inte till skolan! Jag vill framförallt inte sitta i ett djävla klassrum och ha djävla kulturhistoriahelvetespisslektion i en timme. Jag kommer somna. Punkt.
Och det har jag inte råd med för jag gjorde förmodligen dåligt ifrån mej på förra provet.


Det är kallare här än i Dalarna.
Mycket.
Märkligt.
-9.3 här idag, Falkenberg
-2.4 där igår, Stöten

Växthuseffekt?

Jag måste duscha, jag är skabbig, jag har suttit i en buss i sju timmar.
Yepp.

Föressten, radiosportens kommentatorer är bättre än tevens, för jag har aldrig orkat se en hel hockeyperiod på teve, men igår lyssnade jag på två. Men det kan har vart för att det var OS. Kläm finnen!

"Och pucken studsar faktiskt på en, två, tre personer... och två datorer innan den lägger sej tillrätta!"

Inga kommentarer: