8 februari 2006

New Jersey Turnpike

Bara för att det är fint.

Bip-testet idag gick åt he* men jag är ju konstant förkyld så det är inte så lätt. Fast ensemblen var riktigt bra. Det är roligt att jamma. Jag vill också vara sådär bra. Det är ju därför jag aldrig fattat dethär med att jamma, för jag kan inte så mycket än. Men jag ska fanimej lära mej. Jag ska bli bäst. Men det är jag redan.
Bäst på att vara jag, haha.

Ojälp, nu blev jag egocentrisk.

Jag gillar fridans. Det är jätteroligt.
Och jag gillar musik. Hittade en skiva jag inte lyssnat på sen jag var tio, Jagged Little Pill med Alanis Morissette. Och av någon konstig anledning minns jag nästan alla låttexterna. Det är konsigt, men det är ännu konstigare att ajg kan en massa Blümchenlåtar också, och jag kan inte ett ord tyska. Nästan.
Usch så pinsamt. Jag har lyssant på Blümchen.
Jag döööör.


Och Shania Twain.
Suicide.
Bums.

Inga kommentarer: