15 juli 2007

En trött mackätardag idag

Jag sket faktiskt i stranden. Det blev två timmar på en filt på gräsmattan istället, med en flaska vatten och Kerrang. Egentligen halvsov jag mest, jag är fortfarande brutalt trött..

Jag är inte helt säker, men jag tror att det var en jobbarkompis som berättade om en kund en gång, en tant, som påpekat att det regnar mycket jobbigare här på västkusten, det regnar aldrig bara rakt ner. Så är det när man bor vid havet. Det blåser nästan alltid åt något håll. Och ibland tar det emot så satans mycket. Cykla, tillexempel, det är inte jätteroligt i motvind. Och om allt roligt (stan, stranden) ligger åt det hållet det blåser ifrån blir man lätt lite oinspirerad. För att inte tala om vad min lugg tycker om saken. Haha.

Fast idag var det mer genuin trötthet än lathet som avinspirerade mej.

Hungrig är jag också, fan.
Får ta en macka eller två. Det är en mackätardag idag.

Jag vill både minnas och glömma.
Erase/Rewind

Inga kommentarer: