26 juli 2007

There's something in those eyes...

...lilla älskade sorgmodiga vän.

Du har funnits där när ingen annan lyssnat.
Men när jag kommer hem från jobbet imorgon finns du inte mer. Jag vet det, redan nu. Och jag önskar att jag hade kunnat spola tillbaka tiden en bit, jag vill inte att du ska vara gammal och sjuk. Jag behöver kunna gråta ut i din päls, jag vill ligga och kolla på film medan du borrar in nosen under min haka och tuggar på tröjlinningen.

Du var aldrig bara ett marsvin, du har varit med så jäkla länge att du passerat husdjursstadiet, du är min vän. Om än en liten, tjurig och väldigt hårig en.

Vad ska jag göra nu, Virus?

I will stay beside you until your soul embarks
But I can't follow you into the dark

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jag tror inte att man kan ha det bättre som marsvin än hos dig. Annars hade nog Virus fått för sig att gå för längelängesen.

OscarBerander sa...

There's nothing to cry about,cause we'll hold eachother soon... Jävla gris till att vara omtyckt...