14 juli 2007

I will meet you at the corner, of Lucky Avenue & 7:th

Jag är så trött att jag skulle kunna spy, och ryggen och nacken värker. Det finns bara en plats på jorden för mej nu, egentligen, och det är sängen. Och för mindre än tre minuter sedan var jag påväg dit. Nu sitter jag och känner mej alldeles kluven inuti, för tydligen ska min kompis överlämna låtförslag till stans absolut sämsta (iallfall eurodisco-tråkigaste) DJ på Bratt ikväll, och jag insåg hur längesen det är vi sågs och tokdansade i studentyran, och jag var om möjligt ännu tröttare då.

Jag vill vara med.

Jag vill också vara galen.

Johanna, jag saknar dej!

Och jag tror att jag ska skicka iväg ett sms och hoppa in i duschen. Orkar jag så långt kommer det nog gå bra. Jag får inte glömma bort att leva, jag får bara inte det.
Det är ju sommar, förfan.

1 kommentar:

Johanna sa...

Åh, det var väldans trevligt att träffa dig igen!! Haha, dansade inte vi till Tomorrow is today när du kom in genom dörren? Kom på att det egentligen borde varit lite hallelujha moment ^^