12 juni 2006

Bruksanvisning

Ibland när man tror att något har försvunnit, och man vant sej.
Då poppar det upp igen med full kraft, som en ovanligt enveten maskros.

Jag tror att det är en positiv maskros, men det är iallafall förvirrande och ganska dumt. Eller inte dumt.. fel ord. Nåväl, har någon någonsin fått en bruksanvisning till livet? Möjligen en sån man får med Billy-bokhyllor, jättepedagogisk och obegriplig.

Och jag tvingar mej själv att inte vara ute i solen. Skejta i linne var en dum idé. Gissa om jag ångrar mej, men jag måste ge mina svedda axlar en liten chans att återhämta sej. Men det var kanske värt det. För jag kan 50-50.

Nyupphittat:
  • Crush - Cute Is What We Aim For
  • Seasons - The Academy Is...
  • Poetically Pathetic - Amber Pacific
  • Falling For You - Something Corporate
Och "Falling For You" är ett bra exempel på låtar som haft fel taggar när jag laddat ner dom (fy skäms på mej). Jag trodde att det var Taking Back Sunday som gjort den, men icke då.

Inga kommentarer: