7 juni 2006

Halfcab

Bokstäverna i det förra inlägget ägnar sej åt extrem osamarbetsvillighet. Ursäkta.

Jag är trött på min hosta nu. Jag tänker från och med nu ignorera den. Så om jag hostar är det bara som det verkar. Jag gör inte det, egentligen.
Igår hade jag någon vag idé om att jag skulle lära mej Halfcab. Jag är ytterligt tveksam. Backside är hur läskigt som helst, och jag kan verkligen inte fatta hur man ska göra för att inte tappa brädan på frontside. Tror att det blir frontside, iallafall. Jag är inte säker. Men om det hade varit vanlig 180 hade det varit backside, och Halfcab är ju baklänges så då borde det bli frontside. Äsch, jag får fråga Anton eller Joel. Jag ser ju inte skillnad på tricken. Bara om jag koncentrerar mej djupt.
Men jag kan göra ollie upp på tvåpallscurben nu, så om jag lär mej det i fart blir det 50-50. Jag är trots allt inte helt och fullt hopplös. Bara nästan.

Måste snyta mej, adjö.

Inga kommentarer: