5 juni 2006

Got Milk?

Jag kan inte dricka mjölk utan att få värsta mjölkmustaschen. Det är nog en fysisk omöjlighet för mej, eller så är det det att jag tycker väldigt mycket om mjälk så jag dricker stora klunkar, eller nåt. Alex säjer alltid "got milk?" om jag glömmer bort det och inte torkar bort mustaschen.

Got Milk var förövrigt en reklamkampanj som fanns i de flesta skateboardtidningar för ett par år sedan. Kommer ihåg en bild på Bob Burnquist där han gör en Stalefish eller något högt över en stad (photoshoppad bild alltså), och jämte står det "Strong bones, weak gravity. Got milk?". Lite småkul sådär. Men jag är erkännt lättroad också.

Idag har varenda människa jag pratat med sagt någon form av "du är ju sjuk", och jag svarar envist med "nej, jag har inte feber längre". Doh!

Inga kommentarer: