9 juni 2006

Krångel

Idag har varit en såndär dag när mina ögon ändrat färg konstant. Ena sekunden grågröna, som vanligt för att nästa vara mörka och arga. Och blogger krånglade igårkväll, så när jag orkar ska jag slänga in word-dokumentet som jag sparade med det jag skrivit. Men jag vet inte om jag orkar, för det går inte att kopiera in texter. Varför går inte det egentligen? Det är grymt irriterande, men det har väl med spam att göra, antar jag.

Nu ska jag läsa Harry Potter och sen ska jag ut i solen. Förmodligen masar jag mej neråt Strandbaden ikväll och tittar på alla söta små studentbalsmänniskor. Jag undrar om jag kommer att gå på balen nästa år. Man vet aldrig. Jag och balklänning funkar inte riktigt. Jag känner mej helt konstig.

Men så är det väl om man alltid har jeans, t-shirt och goa skor.

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan gå i frack.