9 juni 2006

Nu blir det skamlös reklam!

Reklamdags! Näe, alltså, inte riktigt. Men jag tänkte slänga upp länkar till några lokala band jag gillar.

Union Square
Vains of Jenna
Seven Days Story

Värda ett klick.

Jag vrickade foten för tre veckor sedan snart, och det gör fortfarande lite ont. Det är inte bra, men det går nog inte över fortare för att jag hakar upp mej på det. Nu har jag äntligen skejtat in de nya dojorna iallafall, så vem bryr sej om framfoten dummar sej.
Och för att ägna mej åt det jag är så himla himla grym på, att byta ämne hela tiden. Knåpade ihop en presentation av David Eddings, på engelska, på ungefär tre minuter idag. Och det enda som blev fel sen var att jag har lite halvtaskigt uttal, och att jag sa was istället för were på ett ställe. Det tycker jag är rätt bra jobbat, med tanke på hur mycket engelska jag har möjlighet att prata. Inget staket, men ibland kan skolan kännas som att hoppa höjdhopp över, tja... en skateboard. Ganska enkel, alltså. Men å andra sidan är andra lektioner svåra som bara den.

Bra låt: Every Sunday - Smile Empty Soul

Inga kommentarer: