9 juni 2006

Tjejsnack v.23

Vecka tjugotre, Våra Fem Sinnen:

Vad är det finaste du sett?
Man ska inte fråga mej sånna frågor, för ajg tycker att nästan allt är fint, på sitt sätt. Jag kan faktiskt inte svara, för skriver jag nåt kommer jag på ytterligare en sak sekunden efter, och så vidare.
Vad är det vackraste du hört? Samma här. Jag kan inte välja. Ska jag säja vågbruset i inrot till A Lack Of Color eller vadå? Det finns så mycket att ett val är i princip irrelevant.
Vad är det skönaste du kännt på? Hmm...ja. Ingen aning faktiskt. Sanden på stranden, eller iskallt vatten första gången man badar på sommaren, snöflingor i ansiktet? Jag kan inte välja såna saker. För tredje gången nu va?
Vad är det godaste du smakat? Fortfarande velpotta.
Vad luktar godast? Äntligen en jag kan försöka svara på. Regndroppar mot het asfalt en åskig högsommardag när domedagsmolnen rullar ända ner till havet.

Länk till Tjejsnack

Inga kommentarer: