7 februari 2007

Fattakan

Ikväll ska vi på Cats i Göteborg. Det blir nog trevligt. I övrigt bör tilläggas att jag är en otrolig expert på att skjuta upp saker. Kul dag det blir imorgon, med andra ord. Inte strunta i läxorna, fy på mej. Men jag orkar inte nu. Kanske senare.

Hakuna Matata?
Not.
Men ändå.

Jag ska inte skjuta upp mitt planerade mack-ätande något mer. Magen försöker göra sej påmind med ett löjligt slags kurrande som gör resten av mej ganska irriterad. Nåväl. Mackor var det.

Dagens Fråga: Släpptes inte Fall Out Boy's nya skiva, Infinity On High i förrgår? Eller gäller det bara övriga världen? Antagligen har den sålt slut på CDON redan nu. Nåväl, Pete Wentz är ett slemmo, så jag behöver ju inte verka överdrivet entusiastisk. Men This Ain't A Scene... är trots allt en väldigt skuttig låt.

Jaja.

Inga kommentarer: