1 februari 2007

Muffins

Min läkarstuderande kusin har alltid så snitsiga kommentarer till allt jag skriver. Chokladmuffinsen är om möjligt ännu mer mystisk. Jag tror inte att den fyller någon egentlig funktion alls, den bara dök upp och gjorde mej arg. Det var inte ens en chokladmuffins i en så kallad fysisk form, utan mer bilden av en chokladmuffin. Blotta tanken. Morr.

Ibuprofen ja.

Fortfarande huvudvärk, men idag är jag åtminstone inte svimfärdig. Alltid något. Så hej och hå, nu ska jag ge mej av från datorn. Bums.

Jag ska...

2 kommentarer:

Berander sa...

:D

Vad har chokladmuffinsen gjot för ont? Jag bara undrar...

När den klassika medicinen "tar slut" bruka folk vända sig till alternativmedicine - det kanske är dax för Hedgen att bli guru och läa sig ett och annat om yoga, meditiation och mental avsappning? ;)

Jag ska...

Ska man förändra världen, då får man ligga i!

Men ta inte i så du går under, jag vet många som skulle sakna dig då. Bara så du vet.

Berander sa...

Men det var väl själva faen!!!

Blogger norpar var och varannan bokstav jag skriver in i kommentarerna och därför ser det ut som om en kratta skrivit...

Härmed deklarerar jag att jag inte är någon kratta!

Jag får väl börja skriva i Vörd och klistra in... sicket jäkla meck!!!