26 februari 2007

Tjejsnack v.8&9

Eftersom jag var bortrest förra veckan kommer här två Tjejsnack på rad.

Tjejsnack v.8

Sömn

Vad har du på dej när du sover? T-shirt och mjukisbyxor, om det är kallt, annars t-shirt och trosor. Inga sidennattlinnen här inte.
Hur sover du helst? På magen, med huvudet åt vänster.
Hur många kuddar har du i sängen? Två, fast den extra har jag bara när jag läser. Sen har jag fem nallar och en fisk också.
Kommer du ihåg vad du har drömt på nätterna? Ibland, och ibland inte. Det är olika.
Har du drömt sanndrömmar någongång? Nope, inte vad jag vet.

Tjejsnack v.9

Snabbmat

Vad äter du för sorts snabbmat? Hamburgare, kebab, köttbullar med mos, 50-50, pizza och sånt. Fast inte särskilt ofta, knappt en gång i månaden.
Vad för snabbmat skulle du aldrig äta? McDonalds hamburgare. Eller pizza med grejer jag inte gillar på.
Vad skulle du vilja att snabbmatsutbudet utökas med? Jaa du... bryr mej egentligen inte, men det vore kul om Fish n' Chips blev vanligare i Sveirge, det är faktiskt riktigt gott.
Bästa snabbmatsstället? Burger Inn här i Falkenberg, fast det räknas egentligen inte. Jo, för annars kommer jag inte på nåt.
Sämsta snabbmatsstället? Donken och så vidare.

Inga kommentarer: