9 februari 2007

Soundtrack of My Life?

Jag har tråkigt så jag snor från Johanna vad hon redan tagit från någon annan. Underbara bloggosfären, me likes. (Försökte göra denhär redan i gårkväll, men blogger tjurade och käkade upp alltihop så jag gör ett nytt försök.)

Det är bara att sätta valfri musikspelare på datorn på random och låta den svara på frågorna åt dej. Jepp.

How does the world see me?
Hello Scotland - EF
Jomenvisst, komplicerad och längtande.

Will I have a happy life?
Man Must Dance - Johnossi
Det bådar ju gott, tycker jag.

How can I make myself happy?
23 - Jimmy Eat World
Jahapp, det ante mej. Fan.

Will I ever have children?
For All These Times - Lostprophets
Hmm?

What is some good advice for me?
The Feel Good Drag - Anberlin
Nej, nej, nej... inte alls!

What do I think my current theme song is?
The End - My Chemical Romance
Mycket möjligt, faktiskt.

What does everyone else think my current theme song is?
Turn Back Time - Aqua
Knappast. Om jag nämner Aqua får jag fågelholksblickar tillbaka.

What song will play at my funeral?
If I Fall - Amber Pacific
Störtlipa, alltså.

What type of men do I like?
We Looked Like Giants - Death Cab
Tihi, joo. (Lyssna på låten för förklaring.)

What is my day tomorrow going to be like?
Tss, det vet jag redan. Jag ska jobba, så det blir väl lagom stressigt och så vidare. Äsch, jag kan ju testa iallafall.
Smile In Your Sleep - Silverstein
Okej?

Why am I here?
Punk Rock Rebel - Millencolin
Haha, den fasen är passerad.. nästan.

What will people remember me for?
Let Love In - Goo Goo Dolls
Kan jag det? Ärligt talat, ibland är jag tveksam. Jag trivs i mitt vakuum. Inte.

What song will get stuck in my head tomorrow?
Nåt som går på P3, helt säker. Men men, man kan ju hoppas på något bättre.
Lying Is The Most Fun... - Panic! At The Disco
Mycket möjligt.

Are there pepole outside waiting to take me away?
A Slow Dance - Explosions In The Sky
Nä, just det. Det ante mej.

What will this year be all about?
Send Me An Angel - Thrice
Ja.

Who loves me the most?
Fall Together - Weezer
Lillebror? Mycket möjligt...

What am I most proud of?
Don't Look Back In Anger - Oasis
Nja... kanske.

What do I regret the most?
Failure By Design - Brand New
Jo. Så skulle det kunna vara. Faktiskt.

What is my deepest, darkest secret?
När Hela Världen Står Utanför - Jumper
What?!

What is my most loveable memory?
Det Är Så Jag Säjer Det - Håkan Hellström
Perfekt med en låt som passar in i tusen minnen.

What do I want to be when I grow up?
Broadway - Goo Goo Dolls
Nähädu, inte då.

What would I spend a million dollars on?
Two Weeks From Twenty - Yellowcard
Fred i världen, ja. Det skulle jag lätt kunna göra. Ta dej i brasan Bush, du är en pappskalle.

Inga kommentarer: