2 juni 2007

Bakisblogg

Godmorgon.

Jag känner att jag borde gått och lagt mej direkt jag kom hem igår, men då var jag ju så djävla hyper, så det ville jag inte. Nu önskar jag att jag hade gjort det.
Med lite otur kan jag få en massa ansvar på mej på jobbbet, för ingen från mitt kära järngäng jobbar mer än jag själv. Det känns konstigt. Jag är så van vid att Johanna är där, men denhär helgen verkar lite vrickad. Ingen Johanna, ingen Sofie, ingen Elin. Bara lilla jag, och en massa nya individer. Jag kommer känna mej ensammen.
Och få prestationsångest.
Heja.

Vad jag egentligen håller på med är att bygga upp motivation för att hoppa in i duschen samt ringa och väcka pappa.
Om jag anstränger mej kanske jag kan trycka ner lite frukost också, on top.
Det vore välbehövligt, tror jag.

Fan, jag hade kul igår.
Världens bästa polers, och vi ska till Peace&Love senare!!
Röjröj!

Bleh på sömnbristen, adjö.

1 kommentar:

Emelie sa...

Glad jag blir att du hade kul! :)
Vi gör det till och med bättre idag!
Hörs under dagen, Kram Emelie