17 juni 2007

Breaking

Det har varit förvirrande på sistone. Allting. Livet, jobbet, studenten, you name it. Ursäkta för mitt oroliga bloggande, men det har varit alldeles för mycket.

Something's just about to break... I will try to find my way.
Ungefär så.

Ikväll har en massa saker ploppat upp i minnet, som förklarat en hel del. varför jag tänker och känner som jag gör. Jag kan minnas grejer från lågstadiet som påverkar mitt liv idag. Fast just nu handlar det mesta om det senaste året. Förfrågningar och halvlöften som helt plötsligt blir någonting helt annat, tvärtemot vad som har verkat. Mitt eget sätt att vara, en djäkla massa annat också, och jag orkar inte (borde inte heller) sortera ut allting här eller nu.

Men jag tror att jag har fått ordning på vad jag vill.
Och även om att igår gjorde allting ännu jobbigare kan jag inte göra mycket mer än försöka. Ordna upp allting så det blir begripligt och sedan försöka förklara. Man ska vara positiv, konstruktiv och konkret... eller nåt liknande.

För såhär kan jag inte ha det. Jag mår inte riktigt bra i mej själv just nu, om man säjer så. Mår inte bra i mej själv eller i runtomkringet.

Försök.

Inga kommentarer: