2 juni 2007

Girls Just Wanna Have Fun

Jag har haft jäkligt roligt ikväll. Emelies badstuga is the place to be, särskilt om man är fyra lätt onyktra tjejer med lite bra musik som sällskap.


Imorgon (idag) ska jag jobba, och jag är lite förvirrad nu, för allting verkar ändra på sej, och jag vet inte alls vad jag vill, fast jag vet vad jag borde vilja, fast jag vet inte om det är så, alltså. Men är det så som det borde vara så visst för fan.
Och det är meningen att det ska vara obegripligt, för jag vill inte tråka ut alla utomstående med jobbsnack. Jag kan se det, så fort jag nämner ordet "bong" börjar ögonlocken falla ihop på folk som aldrig fått träningsvärk i fingrarna av alla satans tallrikar. Och jag vet även hur sur jag skulle bli, föressten, om det som ingen förstår är som jag tror att det är.
Nå, färdigtjatat.

Måste bara nämna min Voldemort också.
Det finns för många små dumma detaljer för att jag ska kunna ignorera dom allihop. Tyvärr. Även om jag vet att jag borde så är vissa saker oignorerbara.
It sure does hurt.

Det var typ sista riktiga skoldagen idag också, jag vet att det är en vecka kvar men betygen är typ satta och nästa vecka är lika delar fest och skola så jag lägger nog energin på festbiten.
Tycker synd om mina levervärden.
Bara lite.
Lättpåverkad is the shit.

2 kommentarer:

Elin sa...

Och det är billigt med! ;D

heddacarolina sa...

Verkligen. jag är föremålet för mångas avundsjuka :)