22 november 2006

Extreme Makeover

Jag är så djävla trött på att vara duktig. Eller att framstå som duktig, för jag är inte duktig längre. Men det tar tid innan omgivningen inser det. Det börjar dra ihop sej mot en tvärvändning, fröken "jag orkar inte bry mej" ska börja bry sej. Och åt helvete med dåliga hårdagar, det blev katalysatorn på något vis. Varför inte chocka lite, jag vet ju vad jag egentligen kan, men inte gör.

Och gissa vad, solen skiner!

Jag har inte sett solen på flera dagar, överhuvudtaget. För att vara onsdag lutar dethär åt att bli en helt okej dag.

Men jag tänker ändå tvärvända. Måste snacka med Den Lille bara, och kolla runt lite. Jag ska skriva en lista, ja, det ska jag. Fast inte här. Då kanske jag tappar farten av bara farten. Oj, helvete! Jag börjar om 45 minuter och jag måste duscha..!

Eeek!
Synes, sen!

Inga kommentarer: