14 november 2006

What happens next?

Jag börjar som sagt fundera på vad som händer sedan. Förhoppningsvis kommer jag att ägna även nästa sommar åt intensivt tallriksbärande, och förhoppningsvis vara lite mer på stranden också. Men vad händer sedan? Nästa augusti?

Stannar jag kvar i stan fast det känns som om alla som håller mej kvar här flyr för vinden? Jobba i fjällen, det vore fint. För journaliststudier utomlands känns fortfarande oerhört avlägset. Även om det är dit jag helst vill just nu. Kanske borde plugga lite mediaämnen först isåfall...
Vissa saker vill jag göra, det handlar bara om att åstadkomma dom också. Jag rankar för en gångs skull...
  1. Lära mej surfa (det ska jag)
  2. Vara i alperna/fjällen en vinter
  3. Plugga journalism utomlands
  4. Försöka rädda världen, iallafall litegrann.

Inga kommentarer: