11 augusti 2007

Gnällpost

Just nu,

är jag i sån jävla obalans med allt.
Armen värker om jag håller den nedanför halsen, typ, så nu sitter jag här med armen på huvudet och skriver med vänsterhanden. Egentligen borde jag byta plåster, men jag har bara små Bamseplåster. och det känns otillräckligt.

Jag vet inte om chocken kanske satte igång någon slags kedjereaktion, men jag håller på att drunkna lite i mej själv. Det är lite för många olika känslor i mej just nu, jag orkar inte med.

skrämd förvirrad arg tankspridd pessimistisk rörig ensam avundsjuk förbannad trött irriterad
...och lite lätt apatisk on top.


De senaste två dagarna har på gränsen till ingen chans att hamna i lådan för dagar som är ens hyfsade. Jag är ett tankspritt åbäke som klantar till det för ofta, och besitter nada självförtroende. Nu saknar jag helt plötsligt skolan. Eller snarare den ofrivilliga tryggheten som skolstarten innebär. Den skapar rutor. För jag vet ingenting om mitt liv efter torsdag vecka 35, egentligen.

Jag är ett kontrollfreak,
och nu har jag tappat kontrollen.

Inga kommentarer: