18 augusti 2007

Vi ska inte åka till Ankeborg

Oj..

Tiden går fort ibland.
Och eftersom schemaläggarna har en ny hobby, flytta runt Hedda med kort varsel, blev dethär min sista dag i kallis. Det känns... vemodigt, faktiskt. För även om jag är överlägset sämst på att hacka saker, och rätt usel på att läsa recept är jag inte helt väck när det gäller att bonga, eller käka upp det sista i glasslådorna. Jag kommer sakna cd-spelaren, och att stå och prata, och sådär. Kommer inte sakna ryggontet, men det var väl inte direkt väntat.

Uuuh, I don't like the way this is turning out..

Det är helt okej att vara i spring på veckorna. Då är jag själv, kontrollfreaket i högform, hoppas jag. Jag ska göra mitt bästa. Men jag vill inte vara där på helgerna, faktiskt. Och det lät ju som om jag skulle slippa det också. Jag sa att jag ville slippa det.
Kallis eller butik, egentligen kvittar det, men jag vill inte vara spring på helgerna. Punkt. Det finns andra som kan vara det.

Omsprungen igen. Och nu får det fan vara sista gången.
För att bli omsprungen var inte vad dom sa att jag skulle bli.
Det var det inte.

Inga kommentarer: