17 augusti 2007

Min kärleksförklaring till en ilsken liten CD-spelare som hellre hackar än funkar.

Jag var pinsamt nära att quota She's All That här.
Men, nej.

Så kul ska vi inte ha det.

Jag tråkar ut omgivningen med första utkastet till min "Best Of Kallis Summer 2007"-skiva istället.
  • Billie the Vision... - A Man From Argentina*
  • Hanson - MmmBop*
  • Oasis - Don't Look Back In Anger
  • Nåt med The Killers, för att jag alltid lyckats glömma dom...
  • BSB - As Long As You Love Me*
  • Bonnie Tyler - Total Eclipse Of The Heart*
  • Fall Out Boy - Thriller (förmodligen...)
  • Poets - What Difference Does It Make
  • Brainpool - Bandstarter
  • Lill-Babs - Älskade Ängel (ett djuriskt hårigt bröst!!!)*
  • Sahara Hotnights - Visit To Vienna eller Cheek To Cheek
  • Något med Death Cab
  • Något med RHCP
  • Marit Bergman - Tomorrow Is Today
  • Något med The Ark
  • Aqua - Doctor Jones
Och, jag vet att ni som förr eller senare drabbas snokar här titt som tätt, och dethär är bara första utkastet. Åsikter, bitte :)

[* är lika med fullkomligt odiskutabelt, alltså helt spikat.]

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åhhhh, Billie the Vision är bara kärlek!!! Och Marit Bergman såklart.

Berander sa...

Depeche, för djävulen!!!