11 augusti 2007

Saturday Bloody Saturday

Idag ramlade jag och skar mej lite i armen, så jag fick åka till akuten och bli sydd. Ett stygn. Patetiskt, men det gjorde (gör) ont ändå.

Så istället för jobb till mitt i natten blev det StarWars i soffan. Lyckades somna strax efter att Alderaan förintas, och vaknade i slutet.
Jag tror att jag blev ganska chockad, men eftersom jag är alldeles för inåt för att börja störtlipa inför halva jobbet eller Sofies snälla föräldrar som följde mej till akuten är jag fortfarande helt konstig i skallen och kroppen. "Bita sej i läppen"-alternativet var nog dumt ändå.

Du.

Varför är du inte här?

Det är inte bara för att jag är skrämd och lipig jag hatar att du är fast i Strawcity. Jag hatar det oftare än så. I smyg, för sån är jag. Men Håkan i september, kom igen, det måste bli av, det kommer bli bra.

Usch. Jag blev jätterädd. Jävla skit.

1 kommentar:

Elin sa...

uscha. och sy, det tycker jag är traumatisk upplevelse. Hugaligen. Då vill man helst hålla mamma eller pappa i handen och vara precis så liten som man känner sig.